آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نمايندگي ما با ارائه ي خدمات درجه ي يك به مشتريان توانسته جايگاه خود را در بين نمايندگي هاي برتر تعميرات لوازم خانگي تثبيت نمايد. از جمله لوازم خانگي كه مي توانيد براي تعمير آنها به اين مركز مراجعه كنيد مي توان به ساندويچ ساز، پلوپز و انواع سولاردام اشاره نمود. با استفاده از خدمات نمايندگي مجاز ما در تهران لوازم خانگي معيوب خود را در كمترين زمان به صورت مطمئن تعمير خواهيد كرد. لينك وب سايت مرجع

نمايندگي تعميرات ساندويچ ساز

هوم خانه كه نمايندگي تعميرات ساندويچ ساز را نيز دارد، راه هاي ارتباطي مختلفي براي مراجعه ي مشتريان خود در نظر گرفته است. مشتريان عزيز مي توانند به صورت حضوري به اين مركز مراجعه كرده و سفارش خود را جهت تعمير ساندويچ ساز معيوب ثبت كنند. اما اگر قصد مراجعه ي حضوري نداشته و يا شرايط اين كار براي شما مساعد نباشد مي توانند از طريق تماس به صورت تلفني و يا پر كردن فرم مخصوص در سايت اين نمايندگي سفارش خود را ثبت كنند. اگر به صورت تلفني تماس گرفته باشيد مي توانيد از مشاوره هايي كه كارشناسان ما به صورت رايگان ارائه مي دهند نيز بهرمند شويد. اما در صورت ثبت سفارش به روش آنلاين پرسنل ما با شما تماس گرفته و آدرس و مشخصات كامل شما را دريافت خواهند كرد. 

هوم خانه به عنوان يكي از معتبر ترين مراكز تعمير ساندويچ ساز ادعا دارد تمامي خدمات خود را در كمترين زمان به مشتريان ارائه مي كند. اعزام تكنسين هاي در همان روز ثبت سفارش، مهر تاييدي بر اين ادعا بوده و رضايت متقاضيان را در پي دارد. تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش تعميرات ساندويچ ساز نمايندگي تعميركاران خود را به محل اعزام مي كند. البته حضور تعميركار در محل با مشتري هماهنگ مي شود. تعميركاران ما با حضور در محل و منزل با دقت بالايي اقدام به عيب يابي و تعمير دستگاه معيوب مي نمايند. با توجه به تجربه ي تعميركاران و همچنين دوره هايي كه در اين مركز گذرانده اند مدت زمان عيب يابي و تعمير دستگاه نيز بسيار كم خواهد بود.

نمايندگي تعميرات پلوپز

يكي ديگر از خدمات ارائه شده در هوم خانه تعميرات پلوپز است. اين مركز با بهره گيري از كادر متخصص و آشنا به كار به صورت 24 ساعته آماده ي دريافت سفارشات مشتريان مي باشد. تمامي پرسنل اين نمايندگي با لباس فرم يك دست و مرتبي بر سر كار حاضر شده و در نهايت ادب با مراجعه كنندگان برخورد مي كنند. تعميركاران نمايندگي تعمير پلوپز را با سرعت و دقت بالايي انجام مي دهند. نحوه ي عملكرد اين تعميركاران و همچنين دقت بالاي آنها در كار باعث شده تا نمايندگي به كار آنها اعتماد كامل داشته باشد. بر همين اساس نيز تمامي خدمات ارائه شده در نمايندگي را تا يك سال ضمانت مي نمايد. بر اساس كارت گارانتي كه در پايان كار به مشتري ارائه مي شود، در صورت خرابي مجدد دستگاه در طول يك سال، مي تواند دوباره به اين مركز مراجعه كند. در اين شرايط تكنسين ها خدمات را به صورت رايگان در اختيار مشتري قرار خواهد داد.

هوم خانه نمايندگي تعميرات پلوپز در تهران هزينه هاي تعمير را به صورت منصفانه مشخص كرده است. در اين مركز هزينه ها بر اساس نرخ هاي اعلام شده از سوي اتحاديه و نهادهاي نظارتي تعيين شده و به همين دليل نيز با وضعيت اقتصادي خانواده ها تناسب دارد. اگر شما نيز به دنبال نمايندگي تعميرات براي تعمير پلوپز معيوب خود هستيد، مي توانيد با مراجعه به اين مركز آن را با مناسب ترين هزينه ها و در كمترين زمان تعمير كنيد. براي پرداخت هزينه ي تعمير در نمايندگي مجاز ما نياز به وجود پول نقد نيست. زيرا تكنسين هاي ما با خود كارت خوان هاي سيار به همراه دارند. بنابراين به راحتي مي توانيد هزينه ي تعمير دستگاه معيوب را در محل پرداخت كنيد. 

 

نمايندگي تعميرات سولاردام

هوم خانه كه به عنوان نمايندگي تعميرات سولاردام در تهران شناخته مي شود، هزينه هاي تعمير دستگاه را براي مشتري خود شفاف سازي مي كند. طبق اين سياست، تعميركاران اين نمايندگي قبل از اين كه اقدام به تعمير سولاردام معيوب نمايند هزينه هاي ناشي از تعمير را برآورد مي كنند. پس از آن اگر مشتري به اين هزينه ها راضي باشد تعميركاران شروع به كار مي كنند. در ضمن در پايان كار و به هنگام تحويل دستگاه به مشتري برگه ي فاكتوري به وي تقديم مي شود. تمامي هزينه هاي تعمير در اين برگه نوشته شده و هزينه ي تعمير مطابق با آنچه در اين برگه وجود دارد از مشتري دريافت مي شود. تمامي اين خدمات در نهايت منجر به ايجاد اعتماد دوطرفه بين مشتريان و نمايندگي مي شود.

هوم خانه به منظور افزايش كيفيت و سرعت كار تعمير دستگاه هاي معيوب از تكنسين هاي مجزايي براي هر كدام از لوازم خانگي استفاده مي كند. براي مثال در اين نمايندگي براي تعمير سولاردام از تعميركار مختص اين دستگاه بهره مي گيرد. تعميركاران در تعميرات سولاردام اولويت كار خود را بر تعمير قطعه ي معيوب گذاشته و از تعويض آن در مرحله ي اول خودداري مي كنند. زيرا ممكن است تنها با تعمير اين قطعه دستگاه تعمير شده و عملكرد آن به روال سابق برگردد. اما اگر قطعه قابل تعمير نباشد، تكنسين ها آن را با استفاده از قطعه ي اورجينال جايگزين مي كنند. اين امر موجب پيش گيري از افت راندمان كار دستگاه و كيفيت عملكرد آن بعد از تعمير خواهد شد.

هوم خانه مركز تخصصي تعميرات لوازم آشپزخانه

تكنسين ها و كادر هوم خانه بر خود مي بالند كه در طول سال هاي فعاليت اين مركز توانسته اند بهترين خدمات را در اختيار متقاضيان قرار دهند. به لطف همين خدمات نيز امروزه اين مركز به عنوان يكي از برترين و بزرگترين نمايندگي تعميرات انواع لوازم خانگي در تهران شناخته مي شود. با مراجعه به نمايندگي مجاز ما در تهران مي توانيد از خدمات گارانتي شده ي آن بهرمند شده و لوازم خانگي معيوب خود را با كيفيت بالايي تعمير نماييد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۲:۳۴ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی