آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 8
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

معرفي خدمات نمايندگي تعميرات جاروبرقي الكترولوكس و دوو

  • از جمله موارد حائز اهميتي كه لازم است در هنگام خريد جاروبرقي به آن توجه كنيد، برخورداري از نمايندگي تعميرات مي باشد. اهميت اين موضوع را افرادي درك مي كنند كه جاروبرقي آن ها دچار مشكل شده و كلافه و سردرگم هستند. برندهاي الكترولوكس و دوو داراي نمايندگي تعميرات مجاز هستند. در اين مقاله قصد داريم به معرفي خدمات نمايندگي تعميرات جاروبرقي الكترولوكس و دوو اشاره كنيم. از آنجا كه اين نكات آموزشي و خدماتي پيش از خريد دستگاه و پس از آن براي شما كاربردي مي باشند، پيشنهاد مي شود اين مقاله را تا پايان مطالعه كنيد.

 

در نمايندگي تعميرات جاروبرقي الكترولوكس چه خدماتي قابل ارائه است؟

  • اگر به دنبال راحتي كار هستيد و حوصله دردسر و اتلاف وقت نداريد، جاي درستي آمده ايد. نمايندگي تعميرات جاروبرقي الكترولوكس، هسته مركزي تعميرات برند الكترولوكس مي باشد. فكر و دردسر را از خودتان دور كنيد، همان طور كه مشغول انجام كارهاي روتين هستيد، نام اين
  • نمايندگي را جستجو كنيد و اينجاست كه لبخندي از رضايت بر روي لبان تان نقش مي بندد. چرا كه همه كارها را يك جا و در قالب تعمير انجام مي دهد. با حضور در محل و منزل شما، كنترل امور را هم چنان به دست مي گيريد و نيازي نيست براي يك تعمير، زمين و زمان شما به هم بريزد.
  • علاوه بر اين، موضوع سرعت و دقت كادر مجرب و متخصص را نيز در اختيار خواهيد داشت و مي توانيد سؤالات كليشه اي و تخصصي خود را بپرسيد و مشاوره رايگان دريافت كنيد. متخصصان با تجربه نمايندگي تعميرات جاروبرقي الكترولوكس، تخصص و تجربه خود را به منزل شما مي آورند و اين موضوع باعث مي شود وقت شما گرفته نشود. چرا كه به راحتي مشكل جاروبرقي قابل شناسايي و بر طرف كردن است. البته شما مي توانيد وقت آن ها را بگيريد و از تخصص و تجربه شان به طور كامل بهره مند شويد. اخلاق و رعايت اصل مشتري مداري، از مهم ترين مؤلفه هايي است كه اين مجموعه در قبال مشتريان خود، به آن پايبند است و از هيچ كوششي براي جلب رضايت مشتري دريغ نمي كند.

با كمك نمايندگي تعميرات جاروبرقي دوو، با يك تير، سه نشان بزنيد

  • اگر از آن دسته افرادي هستيد كه وسايل و لوازم خانگي نزد شما، زود به زود خراب مي شوند، لازم است در ابتداي كار، شيوه اصولي استفاده و نگهداري از دستگاه را آموزش ببينيد. در كنار مطالعه دفترچه راهنماي جاروبرقي دوو، از نمايندگي تعميرات جاروبرقي دوو نيز كمك بگيريد و با يك تير سه نشان بزنيد. با اين كار هم آموزش مي بينيد، هم تعمير دستگاه به درستي انجام مي شود و هم براي مدت يك سال، از ضمانت خدمات تعمير برخوردار مي شويد. اين خدمات براي شما ارزان هم نه، بلكه به صورت رايگان انجام مي شود.
  • يكي ديگر از مواردي كه به كاهش چشمگير هزينه تعمير كمك مي كند تعمير قطعات معيوب به جاي تعويض آنها است. گاهي مجبور مي شويد قطعه اي را بخريد و بدتر از آن زماني است كه قطعه خاصي در بازار موجود نباشد و شما مجبور شويد يك ساختار كلي را تهيه كنيد. اين در حالي است كه مجموعه فعال نمايندگي تعميرات جاروبرقي دوو در وهله اول، با هدف تعمير قطعه فعاليت مي كند و روي گزينه هاي ديگر تمركز نمي كند، مگر اينكه عمر قطعه به سر آمده باشد و چاره اي به جز تعويض، پيش روي دستگاه نباشد. اين مرحله تعويض قطعه هم فرآيند خاص خودش را دارد و كارشناس و متخصص اين نمايندگي اجازه نمي دهد به بيراهه برويد و بيش از اين متضرر شويد. با تهيه، نصب و استفاده از قطعات اورجينال، جلوي ضرر احتمالي شما گرفته مي شود.

آشنايي با ايرادات رايج در جاروبرقي

  • موتور، بدنه، خرطومي، سيم جمع كن، لوله جاروبرقي، فيلتر، كيسه جاروبرقي، برس جاروبرقي از جمله قطعات اصلي در هر جاروبرقي هستند كه همگي به صورت زنجيروار در فعاليت و عملكرد دستگاه نقش آفريني مي كنند. يعني براي تعمير جاروبرقي بايد گره كار را در هر يك از اين قطعات، باز كنيد. وجود هر گونه نقص جزئي و يا كلي، عملكرد دستگاه را تحت تأثير قرار مي دهد و مي تواند منجر به خاموشي موقت و يا هميشگي دستگاه شود. پيش از هر كاري، دفترچه راهنماي آن را با دقت بخوانيد تا با قلق هاي ظريف آن، آشنا شويد.
  • اگر حين انجام كار، دستگاه خاموش شد ابتدا فيلتر و كيسه جمع آوري زباله را نگاه كنيد. بيش از حد پر بودن و آلودگي آن باعث خاموشي دستگاه مي شود. به هيچ عنوان اجازه ندهيد به اين مرحله برسد. پس از هر بار استفاده از دستگاه، مخزن جمع آوري زباله و كيسه را تميز كنيد و براي مرحله بعد آماده بگذاريد. گاهي كثيف بودن دستگاه ممكن است منجر به خاموشي آن نشود؛ ولي قدرت مكش را تا حد زيادي كاهش مي دهد و توانايي جمع آوري آلودگي ها را ندارد.
  • ترك داشتن، سوراخ بودن و شكستگي خرطومي دستگاه نيز باعث نشتي هوا از همان ناحيه مي شود و قدرت مكش را پايين مي آورد. براي پيدا كردن محل نشتي، با كمك دست محل خروج هوا را تشخيص دهيد و آن را ترميم كنيد. خرطومي قابليت ارتجاعي دارد؛ اما به گونه اي استفاده نكنيد كه با كشش بيش از حد، دچار خرابي شود. هم چنين از قرار دادن لوازم تيز و  برنده بر روي سطوح نظير سوزن، تيغ، شيشه و ذرات چوب شكسته شده و غيره بپرهيزيد. چرا كه باعث سوراخ شدن و ايجاد ترك در دستگاه مي شوند و نيازمند تعمير جاروبرقي مي باشد.  فراموش نكنيد پس از پايان كار، جاروبرقي را در مكان مناسبي قرار دهيد.

نتيجه گيري

  • اگر بهترين نوع استفاده و شيوه نگهداري از جاروبرقي را به كار ببريد نيز ممكن است اين دستگاه دچار مشكل شود. معرفي خدمات نمايندگي جاروبرقي الكترولوكس و دوو كمك مي كند كه بهترين مركز و مكان را براي انجام تعمير انتخاب كنيد. كارشناسان متخصص و مجرب، حضور در محل و منزل، تعمير قطعات و استفاده از قطعات اورجينال و هم چنين ارائه خدمات پشتيباني و تعميراتي يك ساله به مشتريان، از جمله مواردي است كه از اين نمايندگي ها دريافت خواهيد كرد.
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۶:۴۸ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی