آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

به طور كلي فر به دنبال نام هر دستگاهي مي آيد، يعني در آن پخت غذا در محيط بسته و دماي تقريباً يكنواخت امكان پذير است. ساده ترين نوع فرها، فر فري استندينگ است كه داراي چند طبقه بوده و روي اجاق گازها سوار است. فر تو كار برقي يا گازي، الهام گرفته از همين حالت كلاسيك فر است اما امكانات بيشتر و پيشرفته تري دارد. كيفيت غذا هايي كه مي توانيد با آن ها درست كنيد خوب است و فقط نياز به كمي تجربه و قلق دارند. براي يك فرد آشنا به پخت و پز كه بيشتر اهل پخت مرغ، ماهي، احياناً پيتزا و كيك و شيريني است آشپزي در فر منجر به غذايي مي شود كه در نهايت مطبوع تر از مايكروفر است زيرا هيچ كدام از دستگاه‌هاي مايكروويو و يا سولاردام قابليت پخت لذيذ براي اين خوراكي ها را ندارند. فرها با داشتن طبقات مختلف، جوجه گردان و ديگر امكانات دستگاه هاي كامل تري براي آشپزي هستند. اگر زياد اهل پخت و پز  نيستيد، بهتر است يك مايكروفر خوب و يا يك سولاردام در آشپزخانه قرار دهيد. از آنجايي كه قيمت مي تواند عامل مهمي باشد.

مايكروفرها از لوازم مدرن آشپزخانه هستند و محبوبيت قابل دركي دارند چون در زمينه هايي بسياري كارآمداند. مايكروفر عمليات پخت و پز را به وسيله اشعه و امواج الكترو مغناطيس مايكرو و المنت هاي گرمايي انجام مي دهد.  

 

مستقل از گرم كردن راحت غذا و يخ زدايي سريع غذاها، ماكروفر در ساير كارها هم استفاده مي شود. آن ها برنامه ريزي هاي زيادي حتي با امكان پخت شيريني و كيك و پيتزا دارند. اگر در آشپزي يا پخت شيريني مبتدي هستيد و هنوز بصورت كامل نمي دانيد كه زمان پخت و پز لازم براي خوراكي هاي مختلف چقدر است برنامه هاي مايكروفر مي تواند كمك كننده باشد. به ويژه با مدل هايي كه قابليت مايكرو، گريل، كانوكشن و ... دارند طيف عظيمي از كارها را با يك سرعت عمل كاربردي مي توانيد انجام دهيد. يك ليوان چاي سرد شده در عرض 30 ثانيه داغ مي شود يا نان را مانند يك تنور مي تواند گرم كند. اين مورد را هم در نظر بگيريد كه فرهاي توكار فقط براي گذاشتن درون كابينت طراحي شده اند اما دسته غالب مايكروفرها به صورت پرتابل بوده و مي توان آن ها را روي هر سطحي قرار داد. البته برخي استفاده از امواج براي آماده شدن غذا را از معايب بزرگ آن ها مي دانند كه البته پشتوانه علمي محكمي براي رد يا پذيرش اين نكته وجود ندارد. قيمت هم عامل مهمي براي تصميم گيري است بنابراين قيمت ماكروفر را هم هنگام مقايسه، بهتر است در نظر بگيريد. باز هم به عنوان يك پيشنهاد قيمت ماكروفر سامسونگ را در فروشگاه هاي برتر بررسي نماييد.

مشاهده سايت منبع

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۴:۰۱ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی