آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

تميز كردن اجاق گاز با جوش شيرين: 

1. آمونياك و جوش شيرين:

در حالي كه آمونياك براي تميز كردن همه چيز ايده آل نيست, اما هيچ چيز براي گازتان بهتر از آن نيست. با اين روش كار كمتري براي انجام دادن داريد.مشعل هاي قابل برداشت را در كيسه اي قرار دهيد و آمونياك را بريزيد و روز بعد, آن ها را بشوييد و ببينيد كه چطور مي درخشند.  بيشتر

 

تميز كردن اجاق گاز شيشه اي

 

2. آب اكسيژنه و جوش شيرين:

 

چند تميز كننده ديگر اين مقدار قدرت را دارند. اين را روي هر گونه باقي مانده روي اجاق خود بماليد. سطح را با جوش شيرين بپاشيد و سپس آب اكسيژنه را نم نم روي آن بريزيد.بعد انجام كار، آبكشي كنيد. 

 

3. آب جوش:

 

اگر شما محصولات اضافي در اطراف خانه نداشته باشيد, اما قطعا بايد آب جوش خود را داشته باشيد و اين را امتحان كنيد. آرام و با احتياط آب جوش را روي سطح كثيف بريزيد.اگر بگذاريد بماند تا خنك شود, چيزهاي سخت به سادگي محو مي شوند و اگر لازم شد, با يك تكه صابون روي اسفنج كار كنيد اين يك راه حل ساده و دوست دار محيط زيست است، چون از عناصر كاملاً طبيعي و عاري از مواد شيميايي استفاده مي كند. 

 

تميزكردن ميله هاي اجاق گاز

 

4. نمك و جوش شيرين:

 

يك قاشق سوپ خوري جوش شيرين و يك قاشق سوپ خوري نمك را به هم بزنيد ؛ سپس يك قاشق سوپ خوري آب بريزيد تا خمير تهيه شود. پارچه اي را داخل مخلوط فرو كنيد و روي كثيفي ها بكشيد و مخلوط را روي كثيفي ها بماليد. مايعات را جذب و تميز مي كند.

 

طرز تميز كردن چدن روي گاز 

 

5. روغن گياهي و يا روغن زيتون:

 

اين روش به شما اين امكان را مي دهد كه روغن گياهي و يا روغن زيتون را بر روي اجاق گازخود بريزيد. با استفاده از يك پارچه, روغن را روي سطح بماليد. سپس روي آن را تميز كننده همه كاره اسپري كنيد و اين كار بر روي هود آشپزخانه هم جواب مي دهد. 

 

پاك كردن چربي از روي چدن گاز

 

6. صابون و آب:

 

براي اين كار شعله هاي گاز را از گاز جدا كنيد. با استفاده از يك پارچه و يك صابون ملايم و آب , هر باقيمانده از آن را بشوريد. هر نوع مواد غذايي پخته شده كه از بين نمي رود, يك خمير غليظ از جوش شيرين و آب تهيه كنيد و سپس آن را روي محل مورد نظر بماليد. پس از حدود 20 دقيقه, تميز كنيد و مشعل را آبكشي كنيد ؛ بعد از اين كه كاملاً خشك شد، مشعل ها را سر جايش بگذاريد.

 

تميز كردن استيل سوخته 

 

7. سركه سفيد:

 

سركه سفيد بهترين تميز كننده است. براي تميز كردن ظروف شيشه اي نيز به كارر مي رود و رگه ها و لكه ها را محو و پاك مي كند. يك نسبت سركه سفيد را با دو قسمت آب در يك بطري اسپري مخلوط كنيد و سپس محلول را روي جرم ها بزنيد و تميز كنيد كه اسيديته سركه به حذف كثيفي ها كمك مي كند. شما مي توانيد از اين تركيب براي تميز كردن و ضد عفوني كردن آشپزخانه تان استفاده كنيد. 

 

8. جوش شيرين و ليمو:

 

ليمو يك روغن طبيعي دارد و جوش شيرين خاصيت ضد باكتري دارد. جوش شيرين شامل ذرات بسيار خوبي است كه به پاك كردن لكه ها كمك مي كند و به اندازه كافي ملايم است كه شيشه ها را خراش ندهد. كمي جوش شيرين را روي سطح بپاشيد و سپس يك نصفه ليمو را روي سطح بماليد و حالا منطقه را با يك پارچه مرطوب پاك كنيد تا باقيمانده ذرات جوش شيرين و ليمو را از بين برود. 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۴:۵۱ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی