آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

برندهاي معتبر توليد كننده لوازم خانگي تمامي‌ نيازهاي كاربران خود را بررسي نموده و سعي مي‌كنند آنها را در توليد محصولات خود، اعمال كنند. بنابراين اگر در خريد خود، لوازم خانگي را از ميان محصولات برندهاي معتبر و جهاني، نظير بكو، بلومبرگ و زيمنس، انتخاب كنيد خريدي ايده‌آل خواهيد داشت. بيشتر بخوانيد

تاريخچه لوازم خانگي بكو، بلومبرگ و زيمنس
برند بكو از برندهاي هولدينگ آرچليك تركيه است. اين شركت در حدود 70 سال قبل تأسيس شده و در مدت زمان كوتاهي توانسته به يكي از برندهاي معتبر اروپايي تبديل شود. اين برند به لطف استفاده از طراحان با تجربه و همچنين خط توليد درجه يك، توانسته بخش بزرگي از بازار اروپا را در دست بگيرد. امروزه محصولات اين برند در اكثر كشورهاي دنيا يافت مي‌شود. فروش بالا و موفقيت‌هاي روز افزون برند بكو، باعث شده تا اين كمپاني در سال 2004 بتواند شركت گرونديك آلمان را خريداري كرده و سطح فعاليت‌هاي خود را گسترش دهد. نمايندگي تعميرات بكو در سراسر دنيا فعال است.

برند بلومبرگ يكي از باسابقه‌ترين برندهاي لوازم خانگي است كه تا به امروز توانسته موفقيت‌هاي خود را ادامه دهد. اين كمپاني در سال 1883 تأسيس شده است. اين شركت در شروع كار خود، در زمينه متالوژي و جوش فلزات فعاليت داشت. اما در سال 1935، زمينه فعاليت خود را تغيير داده و به دنياي لوازم خانگي قدم گذاشته است. استفاده از فناوري‌هاي به روز و مطابقت دادن محصولات توليد شده با استانداردهاي جهاني، آوازه اين برند را بر سر زبان‌ها انداخت. اين كمپاني در سال 2002 توسط هولدينگ آرچليك خريداري شده و امروزه به عنوان يكي از برندهاي معتبر اين هولدينگ، فعاليت‌هاي خود را در توليد انواع لوازم خانگي ادامه مي‌دهد. نمايندگي تعميرات بلومبرگ در اكثر كشورها خدمات ارائه مي‌دهد.

برند آلماني زيمنس با سابقه 170 ساله، يكي از برندهاي موفق در حوزه توليدات لوازم خانگي است. اين برند فعاليت‌هاي خود را در شعب مختلف خود ادامه داده و امروزه توانسته به بزرگترين شركت توليد كننده لوازم خانگي در اروپا تبديل شود. فعاليت‌هاي اين كمپاني عظيم، تنها محدود به توليد لوازم خانگي نبوده و در صنعت، انرژي، تجهيزات پزشكي و زيرساخت‌هاي شهري، توانسته موفقيت‌هاي بزرگي به دست آورد. محصولات اين برند به دليل كيفيت فوق العاده اي كه دارند، امروزه به عنوان يكي از پرفروش‌ترين برندها به حساب مي‌آيند. نمايندگي تعميرات زيمنس در شهرهاي مختلف دنيا خدمات ارائه مي‌دهد.

معرفي محصولات بكو، بلومبرگ و زيمنس
سه برند بكو، بلومبرگ و زيمنس، با ارائه لوازم خانگي با كيفيت و با طراحي ظاهري شيك، شرايطي فراهم كرده تا يك آشپزخانه مدرن داشته باشيد. اين برندها با توجه به سلايق مختلف موجود، هر ساله محصولات خود را به روز كرده و آپشن‌هاي جديدي به آنها اضافه مي‌كنند. به اين ترتيب متقاضيان با هر سليقه‌اي، مي‌توانند محصول مورد نظر خود را در بازار پيدا كرده و نيازهاي خود را رفع كنند. در اين بخش از مقاله به معرفي محصولات برندهاي بكو، بلومبرگ و زيمنس پرداخته‌ايم. ما را همراهي كنيد تا با اين محصولات، بيشتر آشنا شويد.

معرفي محصولات لوازم خانگي بكو
يكي از اهدافي كه مديران برند بكو دنبال مي‌كنند، عرضه محصولات با كيفيت و متناسب با نياز خريداران است. از اين رو اين شركت علاوه بر توليد لوازم خانگي بزرگ همچون يخچال فريزر، ماشين لباسشويي و ظرفشويي، لوازم خرد آشپزخانه نيز توليد كرده است. اين محصولات شامل چاي ساز، جاروبرقي، قهوه ساز، گوشت كوب، همزن و ... هستند. تمامي ‌اين محصولات در نمايندگي رسمي‌بكو به فروش مي‌رسد. جهت خريد و يا اطلاع از قيمت‌هاي اين محصولات مي‌توانيد به اين نمايندگي‌ها مراجعه كرده و از خدمات فروش و پس از فروش آن استفاده كنيد.
• ماشين لباسشويي بكو
ماشين لباسشويي‌هاي بكو در ظرفيت‌هاي مختلف و با طراحي ظاهري بسيار زيبا به بازار عرضه شده‌اند. اين محصولات را مي‌توان با ديگر لوازم خانگي به راحتي ست كرد. در اين لباسشويي‌ها از قابليت‌هاي به روزي همچون قابليت آكواويو، شست‌وشوي بدون صدا، برنامه‌هاي متنوع شست‌وشو براي لباس‌هايي با جنس مختلف و ... تعبيه شده است. اين محصولات بهينه ترين استفاده را از انرژي داشته و مصرف آب در آنها كم است.
• ماشين ظرفشويي بكو
يكي از مهم‌ترين فاكتورها در توليد لوازم خانگي در كمپاني بكو، صرفه جويي در آب و انرژي است. اين ويژگي در ظرفشويي‌هاي بكو نيز اعمال شده و شما مي‌توانيد شست‌وشويي عالي ظروف را با اين محصولات تجربه كنيد. برنامه شست‌وشوي متعدد، آپشن‌هاي مدرن و شست‌وشو در مدت زمان كم، از ويژگي‌هاي اين محصولات است.
• يخچال فريزر بكو
با مراجعه به نمايندگي بكو مي‌توانيد از يخچال فريزرهاي متنوع اين برند ديدن كنيد. اين برند در توليد يخچال‌هاي خود، ابعاد آشپزخانه‌ها را مد نظر قرار داده و به همين سبب يخچال‌هايي در انواع مدل‌ها و ابعاد و با ظرفيت‌هاي متفاوت توليد كرده است. بازده انرژي در اين محصولات +++A بوده و مجهز به خنك كنندگي سريع هستند. اين يخچال فريزرها قادرند مواد غذايي را براي مدت زمان طولاني و با كيفيت عالي نگهداري كنند.
• جاروبرقي بكو
تبحر بكو در ساخت جاروبرقي‌هاي كارآمد، بر هيچ كسي پوشيده نيست. اين جاروبرقي‌ها داراي توان مكش بالايي بوده و از موتوري قدرتمند برخوردار هستند. اين محصولات نه خيلي بزرگ هستند و نه خيلي كوچك. شما مي‌توانيد به راحتي آن را جابه‌جا كرده و بدون ايجاد صداي اضافي، همه جاي منزل را تميز كنيد.

معرفي محصولات لوازم خانگي بلومبرگ
تخصص برند بلومبرگ در زمينه توليد لوازم خانگي بزرگ است. محصولات اين برند ازقابليت‌هاي به روزي برخوردار بوده و مي‌توانند پاسخ گوي تمامي‌نيازهاي كاربران باشند. با استفاده از محصولات بلومبرگ، حتماً زندگي مدرني را تجربه خواهيد كرد. به منظور اطمينان مشتريان از خريد كالاي اصل، اين برند محصولات خود را در نمايندگي بلومبرگ عرضه كرده است.
• يخچال فريزر بلومبرگ
يخچال فريزر بلومبرگ را مي‌توان در ابعاد مختلف و با طراحي‌هاي متنوع، خريداري كرد. جادار بودن كابين اين يخچال فريزرها و همچنين قابليت پخش هواي خنك به صورت يكنواخت در تمامي‌طبقات اين محصول، باعث شده تا مواد غذايي براي طولاني مدت قابل نگهداري باشند. طراحي اين محصولات به گونه اي است كه مي‌توانيد سبزي و ميوه‌ها را در آن به صورت تازه تا چند هفته نگهداري نماييد. وجود آبسرد كن و يخ ساز در اين يخچال‌ها، از ديگر ويژگي‌هاي آنها به شمار مي‌آيد.
• ماشين ظرفشويي بلومبرگ
چندين برنامه شستشو، استفاده بهينه از آب و انرژي و قابليت تنظيم ارتفاع در ظرفشويي‌هاي بلومبرگ، باعث شده تا كاربران از اين محصولات راضي باشند. اين دستگاه‌ها به صورت مبله توليد شده اند و ظاهري بسيار زيبا دارند.
• ماشين لباسشويي بلومبرگ
ماشين لباسشويي بلومبرگ را مي‌توانيد از نمايندگي رسمي‌بلومبرگ خريداري كنيد. اين برند، لباسشويي‌هاي خود را در ظرفيت‌هاي مختلفي توليد كرده تا با نياز خانواده‌ها تطابق داشته باشند. امكان شستشوي سريع لباس‌ها، استفاده از برنامه‌هاي متعدد شستشو و همچنين داشتن صفحه نمايش LED، استفاده از اين محصول را راحت تر كرده است.
• اجاق گاز بلومبرگ
اجاق گازهاي اين برند، در دو نوع روميزي و مبله توليد شده اند. داشتن شعله‌هاي متعدد، قابليت پخت غذا در سريع ترين زمان، مجهز بودن به ترموكوبل، فندك و ... از ويژگي‌هاي اين محصولات هستند. يكي ديگر از محصولات اين برند فرگازهاي آن است كه مي‌توانند با استفاده از برنامه‌هايي كه به صورت از پيش تعيين شده دارند، انواع غذا را مطابق خواست شما تهيه كنند.

معرفي محصولات لوازم خانگي زيمنس
شما مي‌توانيد با مراجعه به نمايندگي رسمي‌زيمنس، از تنوع محصولات اين برند ديدن كنيد. علاوه بر تنوع محصولات، كيفيت آنها نيز به دليل استفاده از متريال درجه يك و همچنين به كار بردن قابليت‌هاي به روز، مثال زدني است. برند زيمنس از سبد كالاي تقريباً كاملي برخودار بوده و در زمينه توليد انواع يخچال فريزر، اجاق گازهاي صفحه اي و توكار، بخارپز، ماشين ظرفشويي، مايكروويو، خشك كن و ماشين‌هاي لباسشويي و ظرفشويي، فعاليت دارد.
• يخچال فريزر زيمنس
يخچال فريزرهاي زيمنس جزو آن دسته از محصولاتي هستند كه داراي قدرت سرمايش بالايي بوده و مي‌توانند مواد غذايي را با كيفيت بسيار بالايي نگهداري كنند. گنجايش اين محصولات زياد است و امكان قرار دادن حجم زيادي از مواد غذايي و يا ظروف، داخل آن فراهم شده است.
• ماشين لباسشويي زيمنس
لباسشويي‌هايي زيمنس داراي برنامه‌هايي هستند كه با انتخاب هر كدام از آنها مي‌توان مدت زمان لازم براي شستشو و همچنين مراحل آن را تعيين كرد. اين محصول بدون اين كه به بافت و رنگ لباس‌ها آسيب بزند، آنها را شستشو داده و خشك مي‌كند. شستشوي سريع، آبكشي و شستشو در دماي پايين از جمله برنامه‌هاي تنظيم شده در اين لباسشويي هستند.
• ماشين ظرفشويي زيمنس
ظرفشويي‌هاي زيمنس در ظرفيت‌هاي مختلف ساخته شده و با استفاده از آنها مي‌توان حتي ظروف بزرگي چون قابلمه‌ها را نيز شستشو داد. اين محصول با پاشش قدرتمند آب به ظروف و حل كردن مواد شوينده به صورت مؤثر، شستشوي ظروف را به صورت كامل و بدون عيب و ايراد امكان پذير مي‌كند.
• جاروبرقي زيمنس
موتور تعبيه شده در اين جاروبرقي‌ها، داراي قدرت بالايي است و اين امر موجب مكش قوي آنها مي‌شود. اين محصولات در دو نوع پاكت دار و بدون پاكت ساخته شده اند. داشتن دسته تلسكوپي استيل، فيلترهاي متعدد و برد كاركرد بالا، از ويژگي‌هاي اين محصول هستند.

خدمات نمايندگي فروش و تعميرات بكو، بلومبرگ و زيمنس
برندهاي بكو، بلومبرگ و زيمنس در زمينه طراحي و توليد محصولات خود، تمامي‌استانداردها را رعايت كرده و لوازم خانگي باكيفيتي را به بازار عرضه كرده‌اند. علاوه بر آن، اين كمپاني‌ها در زمينه خدمات فروش و پس از فروش نيز عملكرد موفقي داشته‌اند.

معرفي خدمات­ نمايندگي فروش و تعميرات لوازم خانگي بكو
برند بكو به منظور اطمينان خاطر مشتريان از خريد محصولات اصل، توليدات خود را در نمايندگي‌هاي مجاز بكو به فروش مي‌رساند. اين نمايندگي‌ها محصولات را با قيمت مناسب به خريداران عرضه كرده و آنها را ضمانت مي‌كنند. با استفاده از ضمانت نامه اين محصولات، شما مي‌توانيد به هنگام بروز خرابي در هر كدام از آنها، به نمايندگي تعميرات بكو مراجعه كرده و با هزينه كمي، لوازم خانگي معيوب خود را تعمير كنيد. در اين نمايندگي، تعميرات لوازم خانگي به دست متخصصان مجرب انجام شده و خدمات ارائه شده از 6 ماه تا يك سال ضمانت مي‌شوند.

معرفي خدمات نمايندگي فروش و تعميرات لوازم خانگي بلومبرگ
براي خريد محصولات بلومبرگ، مطمئن ترين راه، خريد از نمايندگي بلومبرگ است. با مراجعه به اين مركز، شما مي‌توانيد از انواع اين محصولات ديدن كرده و لوازم خانگي مناسب با نياز خود را خريداري كنيد. در ضمن با خريد از اين نمايندگي و اخذ ضمانت نامه معتبر، مي‌توانيد از خدمات پس از فروش اين برند نيز بهرمند شويد. نمايندگي تعميرات بلومبرگ در تهران، به صورت 24 ساعته خدمات خود را در زمينه تعميرات اين محصول به تمامي ‌مشتريان ارائه مي‌كند.

معرفي خدمات نمايندگي فروش و تعميرات لوازم خانگي زيمنس
در نمايندگي فروش محصولات زيمنس نيز لوازم خانگي اين برند با قيمت‌هاي مناسبي به فروش مي‌رسند. با خريد از اين نمايندگي‌ها، ضمانت نامه اي به شما داده مي‌شود كه طبق آن تا پايان مهلت كارت، مي‌توانيد از خدمات پس از فروش اين برند با هزينه كم استفاده كنيد. در صورت بروز هر گونه خرابي در اين محصولات، از سپردن آنها با تعميرگاه‌هاي عمومي‌پرهيز كنيد. مي‌توانيد به نمايندگي تعميرات زيمنس مراجعه كرده و از خدمات ارزنده اين نمايندگي برخوردار شويد. در اين مركز، قطعات معيوب با استفاده از قطعات اوريجينال جايگزين شده و راندمان دستگاه افت نمي‌كند.

نتيجه گيري
لوازم برقي خانگي، داراي ساختار پيچيده‌اي هستند و بايد به دست افراد متخصص و آشنا به كار، تعمير شوند. بنابراين به هنگام خراب شدن هر كدام از آنها با مراجعه به نمايندگي تعميرات لوازم خانگي مي‌توانيد از صحت تعمير آنها مطمئن باشيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۴:۳۴ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی