آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين مقاله  از آي پي امداد قصد داريم به مقايسه برندهاي ال جي ، سامسونگ و بوش بپردازيم تا چنانچه قصد خريد لوازم خانگي اين برندها را داريد با دانش و آگاهي به خريد بپردازيد.

قبل از اينكه به مقايسه كيفيت لوازم خانگي بوش ، الجي و سامسونگ بپردازيم لازم است با تاريخچه اين برندها آشنا شويد.

سامسونگ يك شركت چند مليتي كره اي است كه در زمينه الكترونيكي و فناوري اطلاعات فعال ميباشد، سامسونگ خط توليد لوازم خانگي را در بيشتر كشورها راه اندازي نموده است، در نظر داشته باشيد كه به دليل تحريم در ايران، سامسونگ از اين كشور كوچ كرده است و سام جايگزين برند سامسونگ شده است و خط توليد را ادامه ميدهد.

ال جي يك شركت چند مليتي كره ايست، كه در زمينه توليد لوازم الكترونيكي و فناوري اطلاعات مشغول است، در نظر داشته باشيد كه ال جي هم به مانند سامسونگ از ايران كوچ كرده است و اين امر باعث جايگزين شدن جي پلاس به جاي الجي در ايران شده است كه طبيعتا طرفداران اين برند را دچار سر در گمي كرده است.

بوش يك برند آلماني است كه توسط روبرت بوش تاسيس شده است، اين برند آلماني در جهان امروز توانسته است جايگاه ويژه اي كسب نمايد و به دليل محبوبيت بالا و كيفيت مناسب لوازم خانگي، طرفداران ويژه اي در كشورهاي مختلف جلب نموده است، بوش هم به مانند سامسونگ و ال جي در ايران نمايندگي رسمي ندارد، فروش و خدمات پس از فروش اين برند در بازار آزاد توسط شركت هاي مختلف انجام ميگردد.

نمايندگي فروش لوازم خانگي سامسونگ، الجي و بوش در ايران

نمايندگي فروش لوازم خانگي سامسونگ، الجي و بوش در ايران قبل از تحريم آمريكا شركتهاي مختلفي پوشش ميدادند، اما امروزه به دليل تحريم ها لوازم خانگي سامسونگ، ال جي و بوش در بازار آزاد توسط افراد مختلف به صورت قاچاق يا از انبار هاي قديم انجام ميگردد، در نظر داشته باشيد كه امروزه فروش اين محصولات در بازار ايران از طريق مراحل قانوني امكان پذير نميباشد.

به دليل تحريم ها و عدم حضور نمايندگي رسمي برندهاي ذكر شده طرفداران اين برندها دچار سردرگمي شده انند و نهايتا اين امر موجب فروش حداقلي اين برندها و از دست دادن طرفداران در بازار ايران شده است.

همين حد اقل طرفداران در بازار ايران از طريق بانه، يا مرزهاي اين كشور كه به صورت قاچاق محصولات را وارد كشور ميكنند يا از طريق فروش در انبارهاي قديمي كه همچنان اين محصولات موجود هست، نياز خود را برطرف ميكنند.

نمايندگي خدمات پس از فروش لوازم خانگي سامسونگ، ال جي و بوش در ايران

نمايندگي خدمات پس از فروش لوازم خانگي سامسونگ، ال جي و بوش در ايران شركت هاي سام سرويس، گلدايران و مهستان و … بوده اند كه امروزه به دليل خروج شركت هاي سامسونگ، ال جي و بوش از ايران اين نمايندگي ها هم به مدل هاي مختلف به خدمات پس از فروش محصولات ميپردازند.

در نظر داشته باشيد كه سامسونگ و ال جي در داخل ايران خط توليد محصولات لوازم خانگي را راه اندازه نموده بودند كه شركت هاي ذكر شده خدمات پس از فروش آن ها را عهده دار بودند، اما همچنان با خروج سامسونگ، ال جي و بوش اين شركت ها؛ همچنان با ضعف تامين قطعات خدمات پس از فروش را عهده دار هستند و سعي ميكنند بهترين خدمات را به مشتريان خود عرضه كنند.

تعميرگاه مجاز لوازم خانگي سامسونگ ، ال جي و بوش در ايران

به دليل خروج شركت هاي سامسونگ ، ال جي و بوش از ايران، تعميرگاه هاي مجاز مسئوليتي سختي را در قبال خدمات عهده دار هستند و سعي ميكنند جهت جلب رضايت مشتريان بعد از اتمام گارانتي بهترين خدمات را ارائه دهند، اما قابل ذكر است كه تعميرگاه هاي مجاز هم با كمبود قطعات مواجه هستند و اين امر كار آن ها را سخت نموده است.

به طور مثال مجموعه آي پي امداد در تهران با حفظ رعايت قوانين مشتري مداري به خدمات تعمير لوازم خانگي بوش، سامسونگ و ال جي پرداخته است كه در اين بازار آشفته توانسته است رضايت حداكثري جوامع مصرف كننده را جلب نمايد.

آيا با خروج سامسونگ، ال جي و بوش از ايران ميتوان محصولات لوازم خانگي اين برندها را تامين نمود؟

اگر متقاضي خريد لوازم خانگي بوش، سامسونگ يا ال جي در ايران هستيد، بايد بدانيد كه با افزايش روزانه قيمت دلار خريد اين محصولات بهاي سنگيني دارد و به نسبت توليد در كشورهاي مبداء مبلغ بالاتري را بايد پرداخت نماييد كه قدرت خريد براي عموم جامعه ميسر نميباشد و طبيعتا نسبت به رقابت لوازم خانگي در ايران جايگزين اين محصولات برندهاي داخلي شده است.

اگر به فكر خريد لوازم خانگي بوش ، سامسونگ يا ال جي از بازار آزاد ايران هستيد لازم است بدانيد كه كار شما با خريد به اتمام نميرسد و طبيعتا بعد از خريد نيازمند پوشش خدماتي بهينه و تامين قطعات يدكي و جانبي اين محصولات خواهيد بود كه كار براي شما بسيار سخت ميشود.

 

 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۴۰:۴۶ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی