آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با توجه به قطع واردات بسياري از برند هاي لوازم خانگي معروف و رفتن نماينگي ها از ايران ،همچنين ريختن لوازم خانگي تقلبي توسط افراد سودجو در بازار بسياري از مردم با مشكل تشخيص لوازم تقلبي مواجه شده اند. ما در اين مقاله از شركت تعميرات لوازم آشپزخانه شمارا با برخي از روش هاي تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي آشنا ميكنيم.

فهرست

  • شماره سريال و باركد لوازم خانگي در تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي
  • مدل محصولات در تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي
  • تشخيص اصل بودن يخچال فريزر
  • تشخيص اصل بودن ماشين ظرفشويي
  • تشخيص اصل بودن ماشين لباسشويي
  • تشخيص اصل بودن كولر گازي
  • چند نكته مهم براي تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي و خريد نمونه هاي اورجينال
  • نتيجه گيري از تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي

شماره سريال و باركد لوازم خانگي در تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي

اولين و ساده ترين روش تشخيص محصولات تقلبي استفده از كد و شماره سريال درج شده بر روي آن هاست.

براي اين منظور مطابق با دستور العمل زير هر دستگاهي را مي توانيد مورد آزمايش قرار دهيد:

ابتدا بايد شماره سريال محصول را از روي بدنه پيدا كنيد و آن را بخوانيد.اين كد برروي بدنه دستگاه حك ميشود و هرگز به كد هاي نوشت شده برروي برچسب اعتماد نكنيد.بويژه كمپاني هاي خارجي معمولا كد را روي دستگاه حك ميكنند؛در صورتي كه شماره سريال را روي بدنه دستگاه خارجي و لوازم خانگي خارجي پيدا نكرديد، از خريد آن دستگاه پرهيز كنيد.
شماره سريالرا عينا با رعايت علائم نگارشي و كوچكي و بزرگي حروف، بدون فاصله در موتور گوگل جستجو كنيد.در اين مرحله سايت هاي زيادي با ادعاي تشخيص كيفيت كالاي شما بالا مي آيد وليكن شما حتما!حتما از سايت مرجع دستگاهريا، يعني سايت شركت سازنده استفاده كنيد و به هيچ وجه وارد لينك هاي ديگر نشويد.با ورود به سايت اصلي محصول مورد نظر را با محصول موجود در فروشگاه تطابق دهيد.در صورتي كه موفق نشديد شماره سريال مورد نظر را در سايت پيدا كنيد متاسفانه محصول شما تقلبي است.

مدل محصولات در تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي

از مدل لوازم خانگي نيز مي توانيد براي جستجوي آنها استفاده نماييد.
مراحل اين كار نيز مانند مراحل روش قبليست. اينبار هم با رعايت شرايطي كه در بالا گفته شده نام محصول را در گوگل جستجو كنيد، دقت كنيد كه براي پيدا كردن مدل محصول هم به برچسب ها و كاتالوگ دقت نكرده و از روي بدنه آن را بخوانيد.
در صورت پيدا نكردن مدل در روي بدنه دستگاه، از خريد اين دستگاه صرفنظر كنيد.
در شناسايي مدل بايد دقت زيادي داشته باشيد.گاها نمونه هاي تقلبي و مدل هاي آنها به طور كاملا نا محسوس و در حد يك يا چند حرف و عدد با نمونه هاي اورجينال تفاوت دارند.

تشخيص اصل بودن يخچال فريزر

براي تشخيص يخچال فريزر اصل از نمونه هاي تقلبي در برندهاي مختلف به نكات زير دقت داشته باشيد:

دقت كنيد كه در سال هاي اخير با وجود وجود نام برند سازنده و حك شدن آن بر روي دستگاه و هچنين حك شدن كد بر روي بدنه ، محصول تقلبي از آب در آمده و تمامي اين اطلاعات غلط به طرز ماهرانه  اي جعل شده اند. بنابر اين دقت داشته باشيد كه هرچند يك ليبل و برچسب  تميز و ماهرانه باشد، اصلا و ابدا آن را معيار اصل بودن دستگاه قرار ندهيد و دستگاهتان را حتي از نظر ابعادو ظاهر و تعداد طبقات و جنس آن و.... با اطلاعات محصول اصل مقايسه  و بررسي كنيد.

تشخيص اصل بودن ماشين ظرفشويي

 

از كلاهبرداري هاي رايج لوازم خانگي زدن برچسب بر روي ماشين هاي ظرفشويي ساخته شده توسط كمپاني هاي بي نام و نشان چيني و غالب كردن آن ها به مردم تحت عنوان برند هاي معتبر سامسونگ و ال جي است. دقت كنيد كه بسته بندي يك ماشين ظرفشويي به هيچ وجه ملاكي براي تشخيص اصل بودن آن نيست.در موارد زيادي شاهد هستيم كه محصولات تقلبي براي طبيعي جلوه دادن، پرچم كشورهاي سازنده را به صورت برچسب روي دستگاه نصب مي نمايند.اين كار به ندرت توسط برند هاي معتبر انجام ميشه بنابر اين با ديدن نسبت به اصل بودن ماشين ظرفشويي بيشتر دقت كنيد.

تشخيص اصل بودن ماشين لباسشويي

تقريبا با كليت تشخيص محصول اصل از تقلبي دستگاه هاي مختلف آشنا شديد لباسشويي نيز تقريبا همان روش را دارد يعني در اين مورد هم اولين اقدام مقايسه دقيق ظاهر دستگاه با نمونه اورجينال است. با چك كردن مدل دستگاه و پيدا كردن نمونه اورجينال در سايت اصلي، از نظر ظاهري دستگاه را بررسي كنيد.گاها برخي از كلاهبرداران با زدن برچسب روي برخي برندهاي گمنام و بدون اسم، آنها را با نمونه هاي معتبر عوض مي كنند.چك كردن امكانات و آپشن هاي شستشو نيز در اين مورد بسيار موثر است.دكمه ها و امكانات ماشين لباسشويي را با نمونه اورجينال موجود در سايت چك كنيد.

همچنين مي توانيد سوالات خود در زمينه اصل يا تقلبي بودن ماشين لباسشويي سامسونگ samsung را از نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي سامسونگ جويا شويد.

تشخيص اصل بودن كولر گازي

عمده ترين تقلب ها و كلاهبرداري ها در صنعت لوازم خانگي مربوط به كولر گازي است.در نتيجه حتما در خريد اين كالا دقت زيادي را اعمال كنيد.
در درجه اول به قدرت موتور و نوع آن دقت كنيد.
به فونتي كه مارك برند مورد نظر روي آن درج شده دقت كنيد و آن را با فونت اصلي لوگو كمپاني مقايسه نماييد.
مجددا تاكيد ميكنيك كه درصورت وجود برچسب هاي بيش از حد و حتي بسيار تميز و حرفه اي در تشخيص اصل بودن دستگاه حساسيت بيشتري به خرج دهيد.

ابدا محصولاتي را كه بسته بندي آن ها در داخل كشور انجام شده قبول نكنيد.
محصول اورجينال معمولا بايد در بسته بندي و كارتن خود كشور سازنده و يا مونتاژ كننده انجام گرفته باشد.
شرايط ظاهري آن را با مشخصات محصول اصل چك كنيد.
كد مورد نظر براي پيگيري دستگاه هم بر روي محصول داخل و هم خارج بايد حك شده باشد و هردو ني ميبايد معتبر باشد زيرا اين دو دستگاه باهم و در يك كارخانه توليد شده اند.
حتما دقت كنيد كه كولر گازي معمولي را به جاي نمونه هاي اينورتور دار به شما معرفي نكنند.
مدل هاي اينورتور دارد معمولا داري گاز 410a هستند در حالي كه نمونه هاي معمولي داراي گاز R22 مي باشند.
برد فرمان كولرهاي معمولي ساده است اما اين برد در كولرهاي اينورتور دار بسيار پيچيده مي باشد.

 

چند نكته مهم براي تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي و خريد نمونه هاي اورجينال

ابدا از فروشگاه هاي نامعتبر خريد نكنيد زيرا اينكار تنها ريسك خريد شمارا بالا ميبرد.
محصولات و لوازم خانگي معمولا بازه قيمت مشخصي دارند اگر هزينه كالا از اين بازه تفاوت فاحشي دارد از خريد آن منصرف شويد.به خاطر داشته باشيد كه هيچ ارزاني بي دليل نيست!
هرگز بدون گارانتي اقدام به خريد لوازم خانگي سنگين نكنيد.
هيچ گاه فريب لوگو هاي بر چسبي زيبا و شيك روي محصولات تقلبي را نخوريد.
در صورت خريد اينترنتي اين وسايل حتما و حتما از سايت هاي معتبر و داراي نماد الكترونيكي  اقدام كنيد.
ممكن است اين سوال براي شما پيش بيايد كه در روي محصول بايد نام چه كشوري را جستجو كنم؟ بسياري از برندهاي معتبر مانند بوش، سامسونگ و … علاوه بر كشورهاي اصلي خود در ساير كشورها نيز كارخانه هاي براي كنترل و ورود راحت تر محصولات خود به بازار دارند. از اين رو گاها نام برخي از كشورهاي ديگر روي اين محصولات درج مي شود كه و بايد به اين نكته هم دقت داشته باشيد. البته چيزي كه مسلم است اين است كه كيفيت محصولات همگي مشابه يكديگر است.

نتيجه گيري از تشخيص لوازم خانگي اصل از تقلبي

در نهايت بايد دقت داشته باشيد كه كلاهبرداران روز به روز محصولات تقلبي خودرا بيشتر شبيه محصولات اصل توليد ميكنند و خريد از يك فروشگاه معتبر كه دستگاه هاي آن شامل گارانتي ميشود كمك زيادي به شما براي داشتن يك خريد امن ميكند.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۱:۱۸ ] [ امامي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی